2009年11月7日 星期六

直擊- Ztyle X Sofina beaute工作坊



非常多謝Ztyle和Sofina給我參加今次Sofina beaute產品試用和美容工作坊的機會,我很興奮和開心呀~~~







早到的sis已經開始做皮膚分析了。




我的分析結果是色斑多(唉.....滿臉雀斑),和表層皮膚乾燥。BA安排我試用2號的化妝水和乳液。(要讚一讚幫我的BA很細心溫柔呢~~)







今天的工作坊主要介紹以上3款新產品,deep moisture cream、wrinkle essence、wrinkle sheet pack,是Sofina針對乾燥和細紋而開發的。



今天我們要試用的產品已經一早擺好在桌上了,除了新產品外,還有防曬乳和皇牌化妝水。









我最欣賞這罐deep moisture cream,即場試用時一搽就立即feel到很滋潤,皮膚變得滑一滑呀。而且它眼面咀均可塗抹,日夜也可用,eyecream、lipbalm也可省掉,慳番唔少錢喎。


內含尤加利葉締取的脂質,這個脂質是最接近人體的細胞間脂質,所以乳霜就更易吸收。即場做實驗證明:




玻璃杯裝了油,左面的加入了普通的乳霜,右面的加入了deep moisture cream。跟住快速搖晃,看一下結果................




普通的乳霜結成一舊舊,皮膚又點吸收呢;相反,deep moisture cream與油產生乳化,證明皮膚吸收到啦。






原來eyemask仲可以咁用,好surprise!!


我又即場試下:




好攪笑,但要忍笑。










之後由專誠從日本來的關根小姐講解正確的塗抹產品的手勢和次序。(她的講解很風趣呢,翻譯的小姐也很厲害!!)



最後有差不多大半個小時的時間給我們Ztyle的會員試用產品,還安排了房間給我們化好妝才走。(由於要試用產品,今天大家都是素顏出席呢~~~還用這個"靚樣"拍了大合照)




當然我不會放過試用AUBE化妝品的機會啦,以上是我用的化妝品(可惜我忘了拍化好的樣子就離開了)

初時化的時候我用的是base+乾粉,但唔知點解搽到塊面一撻撻色,頂唔順抹咗好耐先整走晒,BA見到我咁都無話我,仲幫我重新搽過d護膚品再化過底裝(之後怕咗改用了base+loose powder),真係thanks so much!!不過睇0黎AUBE的粉餅唔多0岩我卦。



花絮:同場擺放了花王旗下所有的護膚化妝品




一整套的Sofina beaute





HADA-KA,未見過,睇包裝似係for成熟皮膚的。




AUDE的全套化裝品!!





剛剛新出的Curel敏感肌系列




呢set野好似幾抵咁,唔知邊度有得賣呢???(我仲未搵到Curel的售賣點)



今次玩得好開心呀~~~~仲識咗位新的朋友,Vinny,多謝你提供的相片呀~~~



有得玩又有得拎,一大袋Sofina的產品抱回家,之後我要努力試用,再跟各位分享












沒有留言:

張貼留言