2010年4月20日 星期二

雙方家長見面飯@旺角始創彩福皇宴

又0黎飯局,真係緊張到死。不過食埋呢餐之後,都可以安安樂樂喇




因為我地擺酒的6樓西式廳唔開放做晚市,所以今餐又係4樓中式廳食,發現換咗新地毯喎(不過仲係紅當當好暗咁.............主人話似地府.......大吉利是咩)


今餐叫咗個4人晚餐再加D小菜,仲加咗$20將個例湯改做冬瓜盅,唔知係唔係落單的係新人,打單無寫冬瓜盅,於是0黎咗個例湯,大家掛住傾計又無留意,到個waitress分好晒一碗碗之後,我先留意到,就問佢:「點解無冬瓜0既?(我個時以為佢無篳到jar)」,點知另轉頭就見到個冬瓜盅擺咗係我地後面張枱。0黎咗2個湯喎,問個waitress點算啦,佢無答我地,淨係度轉來轉去嘈個新人,鬧人點落單ga~~~又乜乜唔關我事。我地望住d湯又唔飲得,呆等咗5分鐘,經理終於理我地,我妹妹就問佢:「D湯都分好晒,不如送埋俾我地啦。」點知個經理即刻「黑面」,好惡咁in our face同個waitress講:「收走晒d湯!」就好瀟灑咁走咗去。嘩,乜咁都得0既,係D客面前黑面喎,咩服務態度呀,sorry都無句呀~~~~之後都怕怕有咩都唔敢叫呢位「經理」。


唔知我地個晚會唔會有咁「精彩」的服務態度呢?我諗唔會卦,上次飲茶都好好ga,真係怕D家長有咩誤會唔滿意就閉


好彩係家長們都傾到計,係初初個時有些少尷尬啦(加埋我地兩個又唔知講咩好),河蟹萬歲!




食飽飽之後上咗去6樓睇多次場,因為未來6299未睇過,而且上次睇場有人擺緊酒,無睇到新娘房。





無開燈,影起好暗tim。有冇留意換咗地毯?




換咗紫色地毯,個色係match D0既,不過我like玫瑰花紋喎,依家變咗彩帶紋




連台的地毯都換咗淨色的紫色,good!!!之前仲諗洗唔洗買毛毛布蓋住,依家可以慳番




新娘房已經擴大咗,但我仲嫌細,而且D裝飾好簡陋,好彩有獨立洗手間。但我唔記得問有冇夾萬。




妹妹試用完,機能正常!!!




牆上面有D勾掛衫,唔知到時夠唔夠擺呢??




出咗新娘房行落幾級有間房仔,可以做姊妹休息室,sales話到時會執走D雜物(希望佢會清潔吓啦)。間房仔出面就係後樓梯,保安方面要細心留意,俾二訂的時候要提一提酒樓個邊。




始創得彩福皇宴有專用電梯(成個始創有4間酒樓,擺酒個時一齊走都幾墟磡,個3間一定有排等"車立"),係彌敦道個入口一上就見到,但未來6299唔知,初時仲入錯"車立",睇怕到時要係帖度提一提D賓客。




又攪掂一樣,YEAH!!!




BY 笨豬小慧




之前的場地相 - 按此


3 則留言:

  1. 我係MAND呀 你真係好有心機寫BLOG, 加油呀,
    得閒黎我BLOG睇下~~~
    [版主回覆10/02/2013 02:03:03]我終於搬咗喇~~最後決定雙blog並行
    http://simpsonsimple.blogspot.hk/
    http://simplekan.pixnet.net
    add番我啦~~~thx=)
    BY笨豬小慧SIMPLE
    [版主回覆05/06/2010 19:00:00]我剛上你果面呀,要寫多dee呀,因為都係日後回味o既一點一滴。但係因為係笨小慧寫開,我唔好意思開文章,怕突然方向同風格有唔同,所以我會做積極回應果個。
    你地快過我地成年呀,要加油呀,儲蓄正能量,好好細味當中的過程呀~~~~~
    by 醒目主人(simpson是也)

    回覆刪除
  2. hehe!!我都上過去睇過,雖然地毯唔係玫瑰,但都OK既,如果係紫色玫瑰花就仲正呀!!!
    [版主回覆05/06/2010 18:57:00]hehe ,本人就冇咩特別所謂,可能男仔多數都唔拘泥lee dee野,最緊要都係笨小慧喜歡姐^^
    by 醒目主人

    回覆刪除
  3. 同意Simpson所講呀, 寫個blog可以同大家交流一下, 又可以留返個美好回憶, 所以我都開o左個呀 (大家得閒黎瀏覽下啦~ ^^) ~~~ 不過你地真犀利, 光顧完間酒樓仲寫返o的comment同大家share~~~ 哎呀, 我擺酒o個間其實自己未食過哩, 搵日要去試下先~ :p   
    [版主回覆05/14/2010 12:57:00]係呀,攪結好多野要做又好繁瑣,所以唔得閒就留低幾隻字的話第日一定會miss左一dee好值得留念的東西。我都會得閒去你度睇下o家啦 ^^。
    by 醒目主人(simpson)

    回覆刪除