2010年8月9日 星期一

OLAY高效透白之旅start!!

早前參加了OLAY Beauty Blogger Gathering,地點竟然是星級化妝師Annie G.的Studio。




當日主要介紹OLAY新出的高效透白精華高效透白水凝霜輕透倍護隔離防曬乳








首先由OLAY的PR小姐簡介產品資訊和效果。



超過90%測試者使用28天後,在美白和去斑效果上都有明顯改善。希望我都可以啦~~尤其救救我的雀斑。





之後就由Annie G.簡介一下今天要做的粉底測試。



先做一份簡單的皮膚狀況問題(我主要係皮膚較乾和有雀斑),然後由Annie G.揀0岩我膚色的粉底,之後就由工作人員幫我搽上粉底液+碎粉。



呢D就係我當日用到的粉底色號。



其實個活動3pm就完,點知大家有太多問題想問Annie G.,例如暗瘡、色斑、細紋,連激光打斑都講埋(離晒題),真係學識好多野,所以超晒時,4pm大家才依依不捨離開。





OLAY送出剛才介紹的新產品給大家。之前已經想買高效透白精華,媽咪又想買輕透倍護隔離防曬乳,依家唔洗買啦,yeah~~





能夠參加OLAY的活動,可以用「塞翁失馬,焉知非福」來形容。其實我原本抽中參加Dr. Renew的2nd round比賽,可惜當日5pm約好了詩琳做facial,沒辦法改時間,所以只好放棄比賽了,當我失望之際,收到OLAY今次活動的邀請,心情即刻由谷底反彈,多謝HKCOSME.COM的青睞。



打完收工,多謝收看兩星期後再向各位報告用後感,敬請期待~~



沒有留言:

張貼留言