2012年7月26日 星期四

日本阪神蜜月之旅 - Day 1

2011年11月23日(二)

婚後第3日就係我o地的蜜月之旅喇~~~

未去之前已經好期待,因為餓咗旅行癮好耐,呢次一定要玩番夠本!!!
(雖然我前年都去過京阪,但同屋企人去,依家同主人去感覺又好唔同)
唔知係唔係婚後大家都太累,婚後接住去蜜月真係好辛苦(雖然我o地已經唔係一結完婚就飛),都無乜時間休息,主人上機之前已經病病地tim。

好彩揀咗跟團,行程食宿有人安排,可以唔帶個腦去,hea住玩。



10點幾機,唔洗天未光就仆去機場,都算輕鬆


仍然係坐國泰去日本,幾時我先可以撞啱坐ANA的機去日本呢~~~聽聞d飛機餐係日式ga~



4個鐘左右,就到咗關西空港喇~~~(我套《harry porter and the deathy hallows 2》睇唔晒>.<)



離開機場,已經有架大巴等緊我o地

太慢手腳,差唔多最尾o個pair上車,坐咗最後面,仲好啦~~~
一上車我都唔理領隊講乜,快快搵周公。


是日落雨,領隊改咗行程,先去outlet。


呢間outlet好近關西空港,好多團都安排團友臨上機前o係呢度放埋最後一滴血



剛剛到埗,魂魄未齊,完全無衝動買野。
我o地無聊到玩影飄浮XD


成個幾鐘係呢度,都周圍行吓八卦吓啦。



o係日本比便利店還要多的自動販賣機
點解「可口可樂」係寫簡體字嘅??? 強國真係好強啊~~



日本太太至愛的LC
outlet都有賣,但款唔特別價錢又唔係平(因為11算),咁重,無謂抬番香港了。(仲要今日只係day 1,搬酒店時就煩囉)


行行吓,有間店賣好多鬆弛熊的產品呀~~~
真係好想帶佢o地番屋企,但day 1就倒水,好似唔係幾好噃...........
最終忍手,乜都無買到!!!
(之後我o地都好後悔呀~~原來rilakkuma係日本唔算好hit,無乜地方賣咁多精品,day 1無買到,真係可惜啊T.T)
(反而周街都係hello kitty和melody=.=")



相信係聖誕特別版的鬆弛熊公仔~~~太可愛喇~~~但你太貴喇,唔帶你番香港了
(12月中時係香港都見到有得賣了)

唯一買到野的地方,100yen店,買咗D帶漏的日用品啦~~~

見到呢D X'mas cake topper真係好想買,但主人話會溶喎(糖霜公仔),唔俾我買.......唉,之後都見唔到,可惡!!




行吓行吓,見到有間賣懷舊糖果的店
勾起好多小學時,放學就去學校附近士多買零食的回憶呢~~~
所以買咗少少糖,懷勉一下。



行到累,係canteen食咗燒章魚丸
關西必食食品之一!!! 呢間雖然唔出名,但都幾好味喎=q (絕對高過香港的銀X和章魚小丸子的level)


行完晒都未夠鐘,我o地行出少少影吓相啦


馬路兩旁的樹變晒紅色了^0^
希望去到和歌山郊區時,可以見到更多紅葉啦~~~


行完outlet已經係傍晚了,領隊安排團友先dinner,再去溫泉酒店check-in



正式係到埗日本後的第一餐
好好味呀~~~(可以講係咁多餐之中最好味的)
梅子烏冬夠彈牙,松茸飯好入味(主人勁鐘意),刺身好新鮮,仲有巨蜂提子做甜品,正呀:q



食完野,無聊就行吓隔離的手信店
呢條豆成把匕首咁長,唔買都拎嚟玩吓先XD


食飽飽,坐多一陣車就到溫泉酒店。
會留係度兩晚啊~~~呵呵


可惜係西式房間,無得瞓tatami了
仲要係twin beds 房..........唉.............蜜月呀,點解會咁安排ga>.<



立即換件浴衣,去浸溫泉囉~~~
(件浴衣都幾肉酸.......=.=")

浸完溫泉,真係好爽呀~~~將婚禮的疲勞盡消!! Day 1就安排住溫泉酒店真係good idea!!
浸到暖笠笠,瞓覺覺lu
不過主人好似喉嚨痛,瞓唔著.............

by笨豬小慧simple



2 則留言:

  1. 我都好掛住大阪呀!!
    你地係未跟東X遊呢??
    [版主回覆07/28/2012 17:44:11]係呀~~EGL啊~~都幾好啦~~起碼住的地方好舒服,D房好大
    BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除
  2. 快啲post多啲 honeymoon啦。。。超想去日本啊!!!!
    [版主回覆08/09/2012 15:33:18]生完更加唔洗去, 湊仔好困身ga
    btw, 輻射全世界都有, 日本泄漏咗咁耐, 都散到無雷公咁遠囉, 唔好話日本, 香港, 歐洲, 什至瓦老亞圖都可能有, 住係地球就無得避ga la
    by笨豬小慧simple
    [::chanwong::回覆08/02/2012 23:31:05]陳生強烈認為幅射好嚴重,生仔前都冇得去
    [版主回覆07/30/2012 12:47:52]想去就去啦~~唔洗等我post ga, hahaha
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除