2013年7月10日 星期三

紙婚京阪遊 - Day 1 (稻荷、嵐山、天龍寺、野宮神社、渡月橋、嵯峨觀光小火車、京都駅)

(2013年都過咗一半,我先寫2012年的紙婚之旅.....真係太懶之過.....)

2012年12月9日(星期日)


期待已久的京阪之旅~~~終於起行喇~~~ \^0^/

今次遠門為慶祝紙婚啊~~~yeah~~~結婚一週年喇~~~~
(出發當天實為結婚後一年零十九天)



選乘了開業才一年的樂桃航空(PEACH Aviation),無他,因為平!!!

(加插少許介紹。樂桃航空(PEACH Aviation)是ANA其下的子公司,專營廉價機票,於2011年尾開業,只有香港<>大阪的航班(如果由日本出發就好多選擇),以淨機票發售(連10kg以下手提行李,即happy peach的價錢),不包括飛機餐和寄倉行李,但可加錢購買)

我o地的購票如下:
出發$988(happy peach)+$1288(happy peach plus)、回程2張$1088(happy peach plus)
連機場稅、保安費等雜項,才需要 @HK$24XX,就能買到來回香港<>大阪的機票喇~~~實在抵到無朋友!!!

詳情:http://www.flypeach.com/hk/home.aspx

當然,平價機票喎,就唔會係最好啦,凌晨機、T2登機口、機細、人多........
唔知係唔係因為冬天,機倉開行暖氣,攪到非常非常乾燥,加上人多、空氣唔流通,又熱又乾,4個鐘的機程搭得好辛苦,主人話佢完全瞓唔到,我就瞓吓醒吓咁。好彩我已經早有準備,帶定sleeping mask和樽裝水,才不致乾到個人龜裂!!!!

如果budget夠,下次都係坐CX或ANA吧......



幾經辛苦捱完4個鐘,終於到關西空港喇~~~
我o地又係T2落機,雖然係細d,但人唔多喎,好快就拎到行李,撇得!!


要先坐suttle bus去T1,才能坐JR Haruka去京都市。天都未光呀~~~


跟住路牌的指示(和其他路人),好快就搵到JR WEST的客服中心 (認住呢個綠色門牌)


我o地要買JR WEST 1 DAY PASS,@2000yen
因為咁樣坐JR Haruka抵好多ga~~~(單買Haruka要over @3000yen,仲只可以坐呢一程,買1 day pass,就全日任坐!!! 之後去其他地方都可以用)
出示passport,同職員講JR WEST 1 Day pass,填好表格,俾錢,攪掂!!!
本來想買埋嵯峨野小火車的票,但要趕6:30am o個班JR Haruka,所以都係飛奔去月台吧!!!
(miss咗呢班Haruka,下一班要等成個鐘呀~~~)


JR閘口就係客服中心前方。認住係藍色!!! 隔離紅色係難波電鐵,去大阪市中心的,唔好入錯閘呀!!!

去到月台,要選「自由席」的車卡上車(我上咗最近exit個卡車, 5番)


車程約1.5小時左右,真係好快~~瞓醒一覺,就到京都了~~~
(Haruka的總站係京都啊~~中間會停天王寺、新大阪,會去此兩處的朋友也可選乘呢~~)


Haruka車,幾型^0^


京都駅的月台上,有幾幅京都名勝景點的浮雕畫。估唔估到呢幅畫係邊度呢?


京都駅好大好大,是一個交通樞紐(JR、市地鐵、巴士),又有shopping mall、地下街,食、買、搭車都無問題~~


到埗後,先去酒店放底個喼

我o地揀咗呢間「HOTEL VISTA KYOTO」
位置非常perfect,就對正京都駅的八條西出口(近新幹線)
(京都的酒店最好揀番近京都駅,因為坐車真係好方便啊~~)


雖然房間唔算大,但非常乾淨整潔,基本的淋浴用品都有齊呀~~
(再住埋大阪o個間,我堅係覺得呢間酒店係最好!!!)



攪掂晒check-in,好肚餓,搵食!!


去了京都JR駅內的coffee shop吃了個洋食早餐,約@200yen
杯咖啡偏酸,呢間味道一般般

(小tips:日本室內沒有禁煙ga~(但一路行一路食煙係犯法),入去餐廳,侍應都會問你要smoking或non-smoking area,如果好介意煙味如我,識揀啦)




食飽飽,開始今天的行程^^

原本想去奈良和宇治,但我o地係飛機上都瞓得唔好,仲好累,所以近近地,先去稻荷吧。


善用 1 day pass,當然坐JR啦~~ 去稻荷,選「奈良線」「宇治‧奈良 方向」的普通車,坐2個站就到喇~~
(如果去奈良和宇治,坐「みやこ路快速」(橙色字)就最短時間到達了)



一落車,就見到呢幅大banner,哈~~我o地要去嘅就係呢度喇~~
(死.....好多人落車tim.....係喎,今日係星期日...囧)

出閘後行5mins左右,就到達了~~

伏見稻荷大社

入場費:無料(免費)



我又學佢起飛腳XD


入到門口,已經見到紅葉了~~~yo~~~


呢度應該香火鼎盛,好鬼大呀~~~~
(門口好有清朝feel的建築呢)


日語漢字中,稻荷=狐狸,一位負責穀物收成的神

係好多卡通片中都有出現ga~~~佢最鐘意食油豆腐
同中國的狐仙好唔同ga~~(中國的狐仙係迷惑人求偏姻緣的)


主廟宇


紅葉處處,非常優美


鳥居繒馬,巧令令啊~~


狐狸繒馬,d人畫得好攪笑呀 XD




行咗一陣,已經到稻荷神社的「戲肉」>> 千烏居


一個緊接一個的鳥居,排到密密麻麻,好似走入時光隧道咁,真係好壯觀呀~~~


後面刻了邊年邊日邊個捐錢築起鳥居


有大有細,任君選擇~~~最大size有2樓咁高,都只係HK$10K!!! 抵啦~~~


行完神社主樓和鳥居隧道,就來到一個花園,有湖有貓有紅葉,好靚的景色呀~~~好寫意


每間神社都有的手信品店,可以買回家排番個迷你鳥居陣!! 唔拜神的話,都可以買個面咁大的狐狸餅try吓 =p


行完神社,再去附近的商店街逛吓


京都名物「聖護院八之橋」,原來係賣肉桂味的蛋餅,um.....not my cup of tea


少少餓又吹風吹到凍凍地,去茶喫店hea吓。
呢間店古色古香,又提供暖氣,又warm又comfort
吃了紅豆湯年糕,勁甜~~~~加埋掃上醬油燒的年糕,成碗又咸又甜,OMG!!! >~<

紅豆湯年糕 - @150yen



玩咗一個上午,個人warm up咗,精神d喇~~~
我o地決定去遠d!!!

原本行程plan下午去清水寺的,依家就改去嵐山!!!

而且有 1day pass,我o地要用盡佢,有咁遠去咁遠!!!


先在稻荷駅坐「奈良線」「京都 方向」的普通車,坐回頭車返京都駅
然後轉乘「嵯峨野(山陰)線」「龜岡‧園部‧福知山 方向」的快速車or普通車,在「嵯峨嵐山駅」下車就ok喇~~
(時間表上,橙色字的係快速車發車時間,如果時間夾唔到,坐普通車都可以到,只係慢d je)


半個鐘左右就到喇~~~ 車站的decoration都好古典啊~~
我o地係南口出閘,因為要去買觀光小火車的票


行咗大約15~20mins就到達了,沿途都好多路人行同一個方向,唔識路的話跟住人行都唔會迷路的。

呢個其實係舊的嵯峨嵐山JR火車站,至從電力化火車後,以前的蒸汽火車就改裝成觀光火車了(嵯峨野トロッコ列車)~~ 站名亦改名做トロッコ嵯峨駅


12點幾嚟到,嵯峨>>龜崗的尾班車(16:07發)已經可以買票喇~~@600yen

旅遊書、blogger遊記都教買5號車卡,但天氣實在太凍,5號車卡係無玻璃窗ga~~~
我唔想食西北風食死,都係揀番1~4號車卡有玻璃窗好d,至於單數位定雙數位,我都無得揀,賣飛阿姐幫我劃位的,而且雙人咁買,只可以平排咁坐,唔可以兩個人都坐窗邊囉......





買完車票已經1點幾,好肚餓呀~~~搵食搵食

都知嵐山係旅遊區,食嘢唔會太便宜,而且又餓又凍,我o地行番出大街,就是旦揀咗呢間「黑兵衛」try吓


lunch便當set,賣相好精緻ga~~~but味道就一般般,份量少,又凍冰冰,我想食熱嘢呀!!!

lunch - 約共3000yen



餐廳的對面馬路就係天龍寺喇~~~

入場費:本寺+庭園套票 @600yen


入到嚟,真係好開心呀~~~因為有好多紅葉呀!!!


反而我對寺內參觀真係興趣一般,一)我已經嚟過啦、二)著住對勁單薄的襪行係凍冰冰的tatami上面,我真係想快快行完囉~~~凍到腳都痺>~<
最慘個靚靚湖d紅葉落鬼晒,d樹光禿禿咁,無晒嘢睇,快快步行吧啦。


反而著住鞋,行吓庭園仲開心啊~~d紅葉真係靚到呢~~


行吓行吓,我o地誤打誤撞咁,行咗去竹林,上次我無行呢邊呀~~~
一排排竹樹包圍的步道,好有詩意啊~~~


沿住人群,我o地又行咗去野宮神社
可能就快大考,好多後生仔女嚟呢度參拜啊~~~(野宮神社出名求學業運)
相對另一邊求安產的就靜好多了。


之後又跟住人群行番出大街,先發現有好多又平又好食的餐廳,嬲呀>~~<


沿路再行,就到渡月橋
今日勁大風,吹到我眼都睜唔開,好好好凍呀~~~連河兩旁的紅葉都無咩心機欣賞,只想有咁快得咁快行完
係橋頭,仲見到一pair新人影緊pre-wedding,我o地都好佩服個新娘可以穿露背婚紗,又冷又大風,仲笑得出!??勁!!

因為實在太凍,龜岡公園都唔行喇,快快回程算了(又係渡月橋吹多次風>~~<)


而且,夠鐘坐小火車喇~~~

唔知係唔係尾班車,勁多人!!! 月台迫爆!!!
好彩早買定車票,真係怕企都企唔入架火車呀~~


一邊坐小火車,一邊欣賞保津川的景色

沿途司機用日文廣播介紹一下d風景,不過我唔識日本,一句都聽唔明.....

12月的嵐山,紅葉開始落了,河兩旁只有好多光禿禿樹,一入隧道我就想瞓了 zzzz


車程約1小時,到達總站トロッコ龜崗駅
車站係一間小木屋呢~~~~外面的黃昏景色好靚啊~~~


雖然唔算好有趣,但都叫坐過吓啦~~~
(我反而對o個3支手信啤酒有d興趣,但見唔到有得賣....)



トロッコ龜崗駅除咗小火車,無其他交通工具了,好彩附近都有JR馬堀駅

沿住田邊,步行約15mins左右,就到JR馬堀駅
中途起勢食大風,我用條頸巾包頭阿叉婆咁行都頂唔順,凍到我邊行邊尖叫~~~~
其實田邊的景色好優美,還有夕陽西下啊~~~但我凍到唔想拎隻手揸機影相>^<

回程就坐「嵯峨野(山陰)線」「京都 方向」普通車,坐到總站,唔洗煩=p



終於又返番嚟京都駅,傻仔主人同京都tower合照,呢座塔遠睇真係好似蠟燭XD
(應該改名叫Candle Tower XDDD)

玩咗成日,又餓又累,唔想再坐車去搵食,就去了京都駅相連的地下街Porta搵食了~~
裡面好大好大啊~~有fashion、drug&cosmetics、靴下、food,真係包羅萬有!!

係廿幾間食肆中迷失的主人,就由小慧決定食炸豬排啦!!!
我o地叫咗炸蠔定食和招牌厚切炸豬排定食,共約5000yen
d蠔好新鮮呀~~~蠔味勁重!! 外脆內juicy~~~豬排真係招牌菜,肉質鮮嫩,炸到脆卜卜咁,真係好好食呀~~~
(依家打緊blog又好想再食了=d,真係好好好味ga!)


食飽飽,好滿足,又周圍行吓,當消化嘛~~


京都駅穿過巴士總站後,就見到Yodobashi
日本電器、影音、藥妝有齊,買呀~~~~~



是日筋疲力盡,回到酒店立即瞓zzzzz


by笨豬小慧simple






4 則留言:

  1. 紅葉好漂亮, 風景好好~~ 仲有好多美食添~~
    [版主回覆07/15/2013 12:21:02]上年(2011年)的honeymoon撞唔正紅葉期, 主人又病咗無乜食過好嘢, 今次紙婚之旅一take過補番晒數!!
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  2. 真係好靚呀!!!我年尾都打算去,要追下blog先得!!hehe

    回覆刪除
  3. 少許更正, Peach係ANA同一間在香港註冊,而生出來的mix. :D
    [版主回覆10/01/2013 22:31:50]我終於搬咗喇~~最後決定雙blog並行
    http://simpsonsimple.blogspot.hk/
    http://simplekan.pixnet.net
    add番我啦~~~thx=)
    BY笨豬小慧SIMPLE
    [版主回覆07/29/2013 10:29:38]oic~~攪錯咗, 多謝更正^^
    我都改番內容先~
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  4. 我都係坐佢呀.....4月果時...hahahaha
    [大肥人回覆09/03/2013 17:00:15]yes ar...我第一日食埋晚飯就已經唔得啦,攰到要即返酒店訓覺...涼都無沖....
    訓到半夜3點先起身沖涼再訓....頭都唔吹.....
    [版主回覆09/03/2013 10:12:20]雖然係便宜, 但我坐過一次有d怕怕, 真係幾辛苦v_v
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除