2012年7月29日 星期日

日本阪神蜜月之旅 - Day 2

2011年11月24日(三)

跟團的唯一唔好,就係有morning call。
8am(日本時間,香港比日本慢1小時),morning call殺到,想瞓耐少少都唔得。



起身o個時,天才開始光,陰公。




酒店offer buffet早餐,但食物唔算豐富,略嫌簡陋tim~
好彩仲有杯好味道咖啡,算佢合格啦^ ^
而且餐廳座位唔夠,我同主人要坐lobby的coffee shop雅座。



餐廳出面有個露台,食飽飽,又未夠鐘集合,就出咗去行吓
今日天氣好好呀~~陽光普照,好開心啊~~~


今日的行程主要係白濱的郊區。
11月的日本已經係深秋了,所以都有d凍(平均約有10~15˚C),領隊亦提醒我o地著多件衫。



坐咗差唔多2hrs車,到達今日第一個景點 - 那智山

呢度係世界遺產熊野參詣道的其中一段
出名的就係山上的瀑布,古人仲建設寺院tim~(不過唔知for乜purpose喇)
上去要行133級樓梯,不過對行慣山的我嚟講,真係easy job



條樓梯睇落好似好長,但起得好好行,比寶蓮寺大佛條長命樓梯好行好多ga~~
沿途種滿杉樹,分外有靈氣。



上到去........原來間寺院係咁細..........



條瀑布.,.........奀咗d囉............


無野做,扮野求吓籤


點知主人真係走咗去俾錢買籤文(又唔識睇日文=.=",都唔知買嚟做乜)
結果係..............中吉...........wakaka XD


主人同法師合照,唔通想催吉!!?? (無用ga,你d衰氣先啱啱開始jar....v_v)


其實,嚟呢度係為咗睇紅葉!! (你估山長水遠嚟拜神咩)

但放眼遠望,山上的樹仍然一片綠油油,好失望啊~~~(我的賞紅葉願望泡湯了Y.Y)


後尾係山下的士多附近,先有棵細細的紅葉jar....
都好過無啦,照殺!!!!




玩咗成朝,又係時候lunch喇~~~

其實我都唔知呢餐算係咩..........shabu shabu?? 一品鍋?? 炸物定食??

咩都好,味道麻麻=^=
炸雞太硬,喉嚨痛的主人完全食唔到!!!



食完lunch,去咗餐廳附近的水族館參觀

未入去之前已經叫自己唔好太高期望 (有海馬公園的level我已經覺得賺咗)



都係睇吓魚咁囉,雖然場地比海馬公園細,但旅客又少d,反而睇得仲清楚


條龍鱉好攪笑,「超」主人喎,wakakaka



呢度都有野贏海馬公園ga~~就係同海龜BB合照

初初都有d驚,一拎上手,隻海龜BB就掙扎,前掌係咁拍係咁拍,不過拍得幾吓佢就唔郁了~~好彩,幾驚"扇"手飛咗佢落地。
原來,海龜個殼,無想像中咁硬,睇嚟佢間「屋」真係有d豆腐渣。




水族館對面,有排奇石
領隊話同日本一個神話傳說有關(係乜已經唔記得咗),但我o地睇得無feel之餘,仲起勢咁食風!!! 好很凍呀~~~



玩完水族館,就搭咗超長途車,嚟到三段壁

原來係嚟睇石頭=.="



同埋一個大過張保仔洞的山窿

講真,呢個景點一d都唔吸引,又濕又凍又大風!! 完全唔知有咩好睇=0=
自由行的話,一定唔嚟!!!



唯一的spot point - 日落
不過我部傻瓜機影得好差=p


吹咗成個下晝風,真係好凍呀~~~好想食d暖野!!

附近竟然有間小食亭!!
清酒煮螺、燒魷魚、燒粟米、熱sake等等,真係好想食呀~~~
最後.........我o地係食咗雪糕,hahaha,睇嚟我o地的抗寒能力真係全團最好!!(主因係主人喉嚨痛,食唔到熱野=.=")

凍到死死吓時,多謝手信店的店主送我o地一人一杯熱茶,仲要係一杯咸咸地的熱茶,暖一暖身後,我o地先夠薑食雪糕,hahaha



又搭長途車,終於回到酒店。
(講多次都要,如果唔係跟團,今日的行程我一定唔去!!! 日本的自然風景真係好一般=.=")

浸完溫泉後,就去食dinner喇~~~


今晚食懷石料理
可是.................眼前的「懷石料理」,實在唔多似呢............
少咗好多款食物,秋天的懷石料理一定有網燒、熱sake.......唔見咗..........
(懷石料理基本要有:漬物、炸物、燒物、鍋物、天婦物、煮物、刺身、湯、麵類、白飯、酒、甜品/水果,
春天用淺色陶器+櫻花入饌和裝飾+紙窩物;夏天用玻璃食具+冷麵、凍湯、果酒;秋冬天用深色陶器+必定有鍋物+網燒+熱湯+熱sake+熱湯烏冬)
而且擺盤亦唔係用秋天做主題(主要用深色手製陶器+紅葉裝飾)
最慘味道唔好.......唉................勁失望 =^=

難得我仲差晒浴衣襯番gum ma!!


唯有係對紙門面前影相扮吓野啦~~~



今日真係由朝玩到黑,散晒,快快去瞓!!!
尤其病到五顏六色的主人,食飽連行李都未執,就瞓咗.....


by笨豬小慧simple



相關閱讀:
日本阪神蜜月之旅 - Day 1




1 則留言:

  1. 我都記得果時又係參加哩團, 果個三段壁, 串本公園真係唔去都得, 反而三段壁對出果幾檔食檔仲吸引, 佢既燒粟米好好味架!!
    [版主回覆07/31/2012 22:55:50]好多團友都入咗小食檔坐底食野呀, 只有我同主人係食雪糕!!! 其實我宦想食熱野, 但主人睇住我食又食唔到, 好似好殘忍啊
    BY笨豬小慧SIMPLE

    回覆刪除