2012年10月7日 星期日

日本阪神蜜月之旅 - Day 3

2011年11月25(五)

今日的行程要去好多地方,又要換酒店,所以又係晨咁早的morning call,好眼瞓啊~~~


食完早餐後,就車咗去睇炭

我對眼好腫.............@-@

備長炭,好似有好多神奇功能:防潮、除臭、吸輻射、淨化.......
但,唔好諗住買,佢歸類易燃物品,上唔到飛機。
所以,嚟呢度,真係運吉..........



成間博物館都無咩好睇,反而呢碌樹咁高的備長碳好過癮 =p



幫d婆婆團友蓋的印仔,haha,我手勢好好啊~~~無浪費我幾年吸印仔的經驗呢~~~



又坐咗一個鐘頭車,嚟到黑潮市場


去日本我最鐘意行街市,又多野睇,又多野食,仲好乾淨舒服,最開心d野好平ga~~




剛剛夾啱時間,睇到吞拿魚解體show (即係劏魚囉)

師傅勁好手勢,唔洗10分鐘就將條完整的吞拿魚劏開做一舊舊,手起刀落,手勢非常純熟。
佢一邊劏,一邊用日文講解,但我唔識日文,一句都聽唔明,好彩同行團友有一位日文教師,有人翻譯,hoho
團友同我講,劏魚師傅話呢條魚太細,今次無toro賣.............原來咁大條都叫細,O咀..............
現場有得即場試食呢條吞拿魚,不過我同主人都唔打算買,無謂貪心試食了。


睇完show,當然周圍八吓啦~~~~街市真係好多正野賣ga~~



平都笑的新鮮魚生&壽司

大toro壽司2000yen有7件,$29一件!!! 平!!!
海膽刺身,5000yen有勁大板,而且super新鮮!!! (我係香港唔食海膽,變晒水,唔新鮮好鬼腥)


仲有自助BBQ海鮮

400yen有3隻蠔,嘩~~~抵到無朋友呀~~~仲有大大隻海老、蜆、帶子、魷魚.................
我見有好多日本人排隊買,然後去後面的food court坐底慢慢嘆,有埋爐俾你燒ga~~真係好方便!!




我同主人夾埋另一pair新婚團友買咗toro壽司、火炙帶子壽司、海膽刺身,正呀=q
(大家都係20111120結婚,仲又係住大埔tim~~~實在太有緣份了)


呢度盛惠7700yen,但真係新鮮到~~~香港食唔到!!
最勁係,板海膽係超多,鋪咗2~3層,第一次食海膽食到有膩的感覺!!! (仲要係4個人分的!!)
我自己覺得好抵食囉~~~hohoho

其實仲想食埋BBQ蠔,但接住就食lunch,自由時間又差唔多夠鐘,最後無買到嚟食>~<
(so sad, 早知就買啦~~你睇埋下面就知點解)



團餐,牛肉丼+壽司定食
(刺身船唔係我o地ga,係大埔之友加錢order的,但佢o地話差過街市o個d,好彩無order)

剛剛食完d正野,突然覺得枱面的食物唔多吸引,actually又真係唔算好味...........
早知,放棄呢餐lunch,自費係街市食到夠!!! >^< 依家勁後悔!!




食飽飽,無野做,去咗附近的歐陸公園影吓相。
裝修到好似廸廸尼,但好鬼細,仲要收錢(我當然有免費入場券先會死入去啦),唔怪得無人行.......


公園無野好行,又行番入街市遊盪


去咗另一邊的蔬菜屋



d菜又平又新鮮,仲要係勁大棵!!!
大過塊面的大白菜、粗過小腿的大根!!! 成箱蜜柑只是4500yen!!!


如果大家有plan去和歌山,又有時間,不仿嚟吓黑潮市場,嘆吓平靚正海鮮
JR和歌山站有shuttle bus嚟ga,都算方便呢~~~



又坐長途車,到達兵庫縣神戶市郊 - 有馬。(成個朝早仲係和歌山縣)



有馬係溫泉渡假區,2年前自由行同屋企人嚟過玩,感覺唔錯啊~~

金之湯係有馬出名的泉水,鐵質含量高,有助祛風濕,可以免費浸腳,行到累就去鬆一鬆^^



但我同主人無去浸腳,入咗去「玩具博物館」參觀。(要入場費的,但跟團包咗)


入面跟我想像有D唔一樣(我以為有古今中外的玩具睇到)
原來只是木製玩具的展覽................not my cup of tea

唯有帶主人周圍行吓,感覺一下有馬啦~~~(我2年前同屋企人行過晒,so我做帶路)




係有馬御苑溫泉酒店對面的公園仔,終於見到紅葉喇!!


雖然得好少好少紅葉,但「小橋、流水、紅葉」的組合,實在太有詩意了

嚟到有馬,有一樣食物一定要買!! 因為其他地方唔會有,唔買就走寶,手信自用都好一流的。
「六甲山麓牛乳」,250yen的1000mL紙盒裝,味道香甜濃郁,真係好好味ga~~~我一口氣掃咗2盒!!

有馬的行程真係好匆忙,都未行夠買夠,就要上番車,去下一個地方了Y_Y



又坐個幾鐘車,我o地到咗神戶市的市區喇~

嚟到已經係夜晚了(其實只是大約6pm左右,日本的秋天真係好快日落=.=")

三宮Center街,商店街是也,又到shopping時間!
(但我比較想係自由食時間囉..................)


呢度有唔少和服店,款式新潮,而且價錢唔算好貴,我見有後生女著住和服入去買ga~
仲有唔少和布做的小配件,平平地買嚟做手信都唔錯啊


發現一間專做wedding stationary的店,wah~~~d結婚熊熊好靚呀~~~如果我未嫁,真係忍唔到手>0<

日元高企,真係無咩心情shopping >.<

發現DAISO!! (即是100yen店),可以安心放血喇~~~

呢度好大好大,超級多野買,手信入貨好地方!!
我o地買咗糖、茶包、馬油hand cream..etc..........



行到累,忍唔住想食野
日本的中華菜肉包,我見d上班族叔叔係度食,又想試吓
味道都ok ga~~杯茶仲有免費添飲,才180yen


商店街其實有好多食肆和小吃店
神戶牛dinner set才3900yen!!!! 真係好想食呀~~~~
還有燒餅、TAO燒(我估係加咗蛋的祈福饅頭)等等等等,我想要自由食時間呀>^<



買完,導遊帶咗我o地去海邊,睇海景+神戶港塔

DSCN3160
難得呢個建於1963年的港塔無係神戶大地震時摧毀了


介紹:http://www.japan-i.jp/cht/explorejapan/kinki/hyogo/kobe/d8jk7l000000a66p.html


食晚餐喇~~~

今晚食燒肉放題
餐廳入面仲有唔少日本人tim~~呢度應該係做大眾生意


加料叫了松板牛~~~yummy =q




食飽飽,又行到累死,終於返酒店喇~~~(又坐咗2個鐘車)

住USJ hotel呀~~~~房間好大好乾淨,設備都算新 (不過又係無WiFi!!!)
張床繼續係twin bed.....唉..............
不過主人病到九彩,分床瞓,大家都瞓得舒服d


房間的對面,就係明天會去的Universal Studio Japan喇~~~yeah~


酒店附近有LAWSON,買定d乾糧,明天係USJ內當午餐 (導遊教的)
少不了買d奇怪零食試吓啦~~~(喉嚨位牙肉發炎的主人乜都食唔到, so得我食)
附近亦有好多食肆,睇定聽晚食乜先~~


嚟咗日本咁多日,終於再見到Rilakkuma
但..........點解你係夾公仔機入面T^T,我夾公仔好屎ga,即係帶唔到你回家囉Y_Y



同幾pair新婚團友行吓買吓,好快就10pm!!!

返房休息,主人累到立即瞓咗!!! 佢真係病得好緊要.........唉..............


by笨豬小慧simple


相關閱讀:
日本阪神蜜月之旅 - Day 1
日本阪神蜜月之旅 - Day 2







4 則留言:

  1. 言語治療師加英文教師Carley2012年10月14日 晚上9:59

    睇見d魚生都好想食呢!日本真係一個好地方,去極都唔會嫌!
    [版主回覆10/15/2012 13:09:08]係呀~~~依家打番blog, 又再想去食喇~~~
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  2. d魚生好正,黑潮市場好正,紅葉好靚,好想好想好想去呀~~~
    [版主回覆10/16/2012 09:54:24]快ga la, 結埋婚就去啦~~~~
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  3. 好厲害呀!!!! 咁都撞到同日結婚的團友仔!!!!
    我哋去歐遊時特別REQUEST咗要double bed,佢又真係晚晚都安排到喎,下次報團時同佢講聲睇吓佢做唔做到~~
    [版主回覆10/17/2012 09:43:23]同團計埋我o地, 有3pair都係20112011結婚的, hahaha
    報團時有request double bed, 但安排唔到囉..........唉...........
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除
  4. 啲魚生好吸引!!响日本食完真係唔想响香港食lu
    [版主回覆10/17/2012 09:44:04]再去我要自由行, 食到夠!!!
    by笨豬小慧simple

    回覆刪除